Bestellen

> Product vinden
> Bestelling plaatsen
> Uw bestelling volgen
> Annuleren of wijzigen

Product vinden


Hoe vindt u op een gemakkelijke manier het product wat u zoekt. Er zijn een paar manieren om uw product gemakkelijk en snel te vinden.

Methode 1:
De eerste manier is om dit in de linker kolom onder de categorieën. Klik op de categorie waar je product onder valt. Als een categorie subcategorieën heeft, klapt de hoofdcategorie uit en verschijnen er sub categorieën. Selecteer een categorie of sub categorie. Je krijgt nu alle producten in die categorie te zien.

Methode 2:
Een andere methode is gebruik te maken van onze zoekfunctie die je op elke pagina bovenin ziet staan. Aan de rechter(boven) kant staat nu onze Product Filter met de tekst” doorzoek de gehele winkel”. Met deze product filter kunt u gemakkelijk en snel het juiste product vinden door bijvoorbeeld soorten dekens te selecteren of te zoeken naar showhalsters.

 

Bestelling plaatsen


Een bestelling plaatsen gaat erg gemakkelijk. U heeft uw product gevonden en deze in uw winkelwagen geplaatst met de “in winkelwagen” knop. Rechts bovenin het scherm ziet u de winkelwagen staan met daarin de producten die u heeft toegevoegd.

U kunt de winkelwagen bekijken door op de link “bekijken” te klikken zodat de winkelwagen uitklapt en al uw toegevoegde producten ziet staan. Klik op de button- of link “Bestellen” en u komt terecht op onze beveiligde pagina waar u uw adresgegevens kunt ingeven en de betaalmethode kunt selecteren.

Mocht u al een account hebben bij MiniHorseShop en al een keer al je adresgegevens ingevuld hebben, dan worden deze automatisch ingevuld zodra u bent ingelogd. (U kunt inloggen door op de link bovenin te klikken.) Selecteer de betalingsmethode en ga akkoord met onze Algemene voorwaarden. Bevestig je bestelling door op de knop “Plaats bestelling te klikken”. U krijgt daarna nog een scherm om al je ingevulde gegevens te controleren. Controleer hier goed of alles klopt, wij kunnen een bestelling en/of gegevens achteraf bijna niet meer aanpassen. Klik op “Bevestigen” en u wordt doorgezet naar de beveiligde pagina van de betaaloptie die u heeft gekozen. Zodra de betaling is afgerond wordt u teruggeleid naar de webshop van MiniHorseShop en is uw bestelling bij ons geplaatst en gaan wij deze zo snel mogelijk voor u verwerken en verzenden.

 

Uw bestelling volgen


Zodra u uw bestelling op een werkdag voor 17:00 uur heeft besteld en betaald heeft met IDeal, Creditcard, PayPal en/of een andere beschikbare betaalmethode, dan krijgt u dezelfde werkdag een e-mail van ons met daarin de verzendinformatie en een link naar de Track en Trace pagina van PostNL. U kunt daarnaast ook zelf de gegevens invullen op de Track en Trace pagina van PostNL.

Heeft u vragen over de bezorging van uw pakket, bel met de PostNL Klantenservice Consument op: 0900 0990*.

*Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:00 uur €0,45 per gesprek.

 

Annuleren of wijzigen


U heeft net een bestelling geplaatst en u wil deze annuleren- of wijzigen, dan wordt u verzocht om direct contact op te nemen met de klantenservice. In de meeste gevallen kunnen wij een bestelling achteraf niet meer annuleren of wijzigen dit i.v.m. ons geautomatiseerd systeem en magazijn.

Kan uw bestelling niet meer geannuleerd of gewijzigd worden, dan zal deze worden verzonden met de producten en gegevens die u eerder in de bestelling heeft opgegeven. Gaat het om een verkeerd opgegeven verzendadres, dan kan het alsnog zijn dat PostNL uw bestelling correct aflevert.