Bestelling FAQ | MHS Ruitersport
Online bestellen kan door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "In winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven. Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de web site, je winkelmandje staat altijd rechts boven in.
Ben je iets te enthousiast geweest met bestellen? Geen paniek, verwijder het product uit je winkelmandje door naast het artikel op het kruisje te klikken.
Wanneer je bestelling nog niet verwerkt is dan kunnen we deze nog voor je aanpassen.
Als er iets mis is met je bestelling raden we je aan zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Onze klantenservice is bereikbaar via mail op: [email protected]. Vergeet niet je ordernummer en de naam waarop besteld is te vermelden in deze mail.
Wanneer je bestelling nog niet verwerkt is, dan is het mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Mail naar [email protected] Vergeet niet je ordernummer en naam waarop besteld werd te vermelden in deze mail.
Zodra je bestelling is verwerkt kunnen wij geen aanpassingen meer doorvoeren.
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres af te laten leveren. Bij stap twee kan je onderaan bij het factuur- en afleveradres aanvinken dat het aflever adres afwijkend is met het factuuradres. Er verschijnt vervolgens rechts een tekstvlak waar het afleveradres ingevuld kan worden.
Let op! Wanneer jij ervoor kiest om jou order na ontvangst te betalen moeten het factuuradres en het afleveradres hetzelfde zijn.
Doorgaans wordt je bestelling (binnen Nederland) de volgende (werk)dag afgeleverd. Bij sommige artikelen geldt echter een afwijkende levertijd, in dat geval wordt je bestelling binnen 1-5 werkdagen verzonden.
In dat geval zal de levertijd van je bestelling ook wat langer zijn. Wanneer een product een langere levertijd heeft wordt dit op de productpagina aangegeven. Wij verzenden de gehele bestelling wanneer alle producten verzonden kunnen worden.
Wij willen je graag zoveel mogelijk op de hoogte houden van de voortgang van je order. Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten en is opgehaald door de vervoerder ontvang je een email met daarin de track & trace code. Met deze barcode en jouw postcode kun je de zending in de gaten houden en nagaan wanneer het pakketje bij je aangeboden zal worden.
Na het afronden van je bestelling verschijnt in beeld dat je bestelling is geslaagd. Ondertussen ontvang je van ons een orderbevestiging in je mailbox.
Wanneer je gekozen hebt voor Bankoverschrijving, Klarna of Betaal na ontvangst, dan ontvang je tevens per mail een digitale factuur. Wij raden je aan om de mails te bewaren zodat je bij eventuele vragen de juiste informatie bij de hand hebt.
Mocht je na je bestelling geen orderbevestiging hebben ontvangen neem dan contact op via [email protected]
We raden je aan altijd eerst jouw spammap te controleren.
Alle goederen welke MHS verzendt worden middels handscanning gecontroleerd verzonden. Wanneer jij de goederen ontvangt controleer dan direct of alle producten bij jou zijn binnengekomen. Het kan zijn dat er 1 of meerdere producten niet leverbaar zijn en daarom aan jou gecrediteerd worden. Van deze “niet door MHS geleverde goederen” heb jij een mail ter bevestiging van ons ontvangen. Het geld wat jij dan moet ontvangen van MHS wordt binnen enkele dagen teruggestort op jou rekening.
Ben je niet thuis wanneer je pakket bezorgd wordt? Dan zal de bezoeger je pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Anders komt de bezorger de volgende werkdag weer terug voor een tweede aflever poging.
Ben je de tweede dag ook niet aanwezig en is het daarom niet gelukt om je pakketje te bezorgen? Dan kan je, de volgende werkdag, met het afhaalbericht je pakketje ophalen bij de afhaalpunt. Hier blijft je pakketje drie weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs.
Zodra jouw bestelling in ons magazijn is verwerkt kunnen wij geen wijzigingen aan het pakket meer doorvoeren.
Wanneer een bepaalde product, kleur of maat niet meer tussen de bestelopties staat dan is deze uitverkocht. Niet getreurd! Wanneer dit product weer in ons magazijn binnenkomt dan wordt dit artikel direct aan de webshop toegevoegd.