FAQ
Vragen per e-mail
Je kunt onze klantenservice mailen op het volgende e-mail adres: [email protected] of je kunt ons contactformulier gebruiken.
Social Media
MHS Ruitersport is ook te vinden op social media. Neem gerust een kijkje op onze Facebook pagina of volg ons op Twitter en Pinterest!
MHS Ruitersport (handelsnaam van ATW 4 Animals B.V.)
Primulalaan 2a2
6851 TD Huissen (NL)
K.v.K. Gelderland nr. 86927892
BTW nr. NL864149086B01
Je kan je adresgegevens aanpassen wanneer je jezelf inlogt op jouw account.
Hoe vervelend het ook is als je niet tevreden bent over onze service of producten, wij horen dan toch graag van je!
Als wij niet weten dat je ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Neem daarom contact op met de klantenservice via [email protected] of bel ons op 085-3032747. Als je ons een mail stuurt vermeld dan de beschrijving van de klacht en geef tevens je (eventuele) ordernummer en klantnummer door.
Heb je een defect product ontvangen? Foto's zeggen meer dan woorden! Om je klacht goed te kunnen beoordelen ontvangen wij graag een foto van het product. Je klacht zal (op de daaropvolgende werkdag) vervolgens binnen 24 uur in behandeling genomen worden. Op alle klachten krijg je uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie.
Houd er rekening mee dat het artikel waarover je een klacht hebt, eventueel ter beoordeling naar de leverancier opgestuurd moet worden.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).